Ştiu că e greu de crezut că poţi visa premonitoriu. Mie mi s-a întîmplat de mai multe ori. Un exemplu, accidentul cu Airbusul de la Baloteşti. În noaptea de dinainte am visat că mi-au căzut brusc toţi dinţii din faţă. Asta înseamnă moarte, accident, în public. Eram în turneu cu Divertis, la Rîmnicu Vâlcea. Cînd m-am trezit dimineaţa am spus cîtorva colegi că se va întîmpla o nenorocire publică, le-am povestit visul. Nu peste mult timp am aflat de tragedia de la Baloteşti. Colegii s-au uitat la mine ciudat.
Azi noapte am visat la fel, că mi-au căzut dinţii din faţă, brusc, toţi. M-am trezit marcat, i-am spus soţiei visul şi am scris un mail celui mai bun prieten al meu avertizîndu-l că se va întîmpla ceva în public, cu moarte. Am uitat toată ziua de asta, iar spre seară mi-am spus că a fost o alarmă falsă. Pînă cînd am deschis calculatorul şi am aflat despre tragedia de la Boston. Prietenul meu mi-a spus că s-a gîndit la visul meu cînd a văzut ştirea.
Nu stiu ce să spun. Nu ştiu de unde vin aceste semne, dar cert este că ele vin. Credeţi, nu credeţi, nu mai e treaba mea.
Si daca ai avea un vis in fiecare zi, sunt destul evenimente triste in lume de care sa-l legi… numa zic…
Sigur că statistic ar trebui să am doar coşmauri dacă le-aş visa pe toate. Am visat si căderea Ceauşeştilor, am povestit a doua zi dimineaţa, pe 16 decembrie şi nu m-a crezut nimeni că vor cădea. Nu-mi explic de ce am visat exact ce am visat. dar m-am trezit foarte marcat.
În plus, nu cer nimănui să creadă sau să nu creadă în vise prevestitoare. 🙂
I see… Intr-un fel e un act de curaj sa vorbesti despre asa ceva. tot timpul se vor gasi sceptici cu sau fara argumente care sa fie impotriva unor astfel de … experiente sa zic. Nu stiu, mie nu mi s-a intamplat, si mi-e mai greu sa inteleg prin simpla empatie…
As prefera să visez numere cîştigătoare la loto. Interesant la aceste vise este că mă marcheză cînd mă trezesc, le tin minte.
O să tot visezi până începi să porţi placă. Pe urmă va fi Pacea Mondială.
Soția mi-a povestit că a visat cândva subiectele de la examen. I s-a întâmplat de câteva ori.
actualizari http://inliniedreapta.net/atentat-terorist-la-boston/
Va rog io frumos: data viitoare cind va mai cad dintii din fata in vis postati (eventual si unde, daca se poate!) repede pe blog, 😉
(m-au trecut racorile azi, fii-mea e doctoranda la MIT)
ei, asta e, că nu aflu nici un amănunt. Dimineaţă, trecînd pe lîngă un accident cu doi motociclişti duşi pe targă de ambulanţă, mi-am spus că asta o fi prevestirea din vis şi m-am liniştit. Iată că nu a fost destul un singur accident!
1- Eu unul te cred fără rezerve. Şi sunt obligat de multă vreme să cred în propriile mele vise premonitorii (mai complexe şi mai puţin… dureroase decât al tău!!!), care s-au confirmat într-o formă sau alta, dar de regulă prin întâmplări personale negative. Poate am să detaliez într-un mail.
2 – Vezi ce înseamnă o postare ieşită din comun? Uite câte comentarii ai stârnit!?
cred ca ar trebui sa te duci la dentist, zic si eu 🙂
Da, acum trebuie să mă duc la dentist. dar pe vremea Baloteştiului nu aveam, nici o problemă! 🙂
Da! Iar in Gaza e veselie mare. Spera ca faptasii sunt de-ai ai lor.
Unu la mina: smecheria cu Bostonu’ e cusuta cu ata alba: acum oficialii zic ca ar fi fost oale dinalea care fierb sub presiune. OK, dar dimineata vorbeau de explozivi impanati cu bile metalice, ca sa faca cit mai mult rau.
Concluzia (mea): frectie la picior de lemn cu Galenica, americanilor le lipsea ceva antrenant, “amenintarea Nord Coreana” nu a prins, ce ne facem, cu ce mai subjugam boborul asta de creduli?????
Doi la mina: nu stiu de ce, si acum, la 18 ani de la prabusirea Airbus-ului la Balotesti, exista dorinta de a ascunde faptul ca pilotul, comandantul avionului, este singurul vinovat! El si co-pilotul, se bucurau de farmecele aceleiasi femei si, inainde de zbor, a aflat si idiotul de pilot ca are “concurenta”. Fiert la EGO-ul personal, in momentul important al ascensiunii si al unui viraj stinga (vest), idiotul pune la zero maneta de gaze a motorului controlat de el (sting), spunind co-pilotului “Ia sa te vad daca ai singe in P**a”. De unde si raportul oficial care spune ca motivul accidentului a fost “indisponibilitatea fizica a comandantului”. Adica ala nu era acolo, sau facea pe mortul, tinea de maneta de gaze la zero.
Avionul, in loc sa sesizeze greseala (defect de fabricatie) si sa o corecteze fortat, a virat brusc total stinga, cu botul in jos, pac!
S-a cazut la pace intre Tarom si Airbus, unii sa nu blameze fabricantul, ceilalti sa taca privitor la banda sonora a cutiei negre.
Iar fiului co-pilotului (Ion Stoi) i s-a refuzat audierea inregistrarii audio din cabina…..
Eu, ca om care nu crede în scenarii mondiale și-n guverne para mondiale, nu mă las înduplecat de ideea că a fost altceva decît un atentat la Boston. Cît despre Balotești, lucrurile pot fi exact cum le descrii, nu am amănunte care să contrazică ipoteza.